Költészet napja (2019. 04.11.)

 

A jeles napra emlékezve iskolánk hirdetőtáblái, ablakai versekkel, költők portréival, életrajzaival teltek meg. A program egyének és osztályok szintjén kötetlen versolvasási lehetőségeket kínált, kiállítás jelleggel gazdagította az iskola környezeti kultúráját.

Imakönyv kiállítás (2019. 04.14-15.)

 

Iskolánk dolgozói, tanulói rendhagyó programban részesülhettek két napon keresztül. A z iskola tanári szobájában régi és új kiadású, illetve tanulók által készített imakönyveket tekinthettek meg. A kiállítás a látványosságon túl oktatási célokat is megvalósított.

Tavaszi kézműves foglalkozás (2019. 04.16.)

 

Több éves hagyományőrző programként idén is megnyitotta kapuit a az iskolai „Tavaszi Kézműves Ház”. A program keretében az osztályok, csoportok beosztás szerint különböző kézműves állomásokon próbálhatták ki kézügyességüket, kreativitásukat. A tanulók a rendelkezésre álló alapanyagokból egyéni ötletek alapján, vagy előre elkészített minták szerint húsvéti dekorációkat, ajándékokat készíthettek, az elkészült termékekkel pedig megajándékozhatták szeretteiket.

Föld napja (2019. 04.17.)

 

A „Föld napja” alkalmából az iskola pedagógusai színes és változatos programokat, a jeles naphoz kapcsolódóan húsvéti ügyességi váltóversenyt szerveztek az iskola tanulói számára.

 

A testnevelők a szakiskolás tanulókat a tornateremben különböző, gondolkodást, precizitást igénylő, valamint egész testet megmozgató feladatokkal várták.

 

Általános iskolás tanulóink, a foglalkoztató csoportok, illetve a készségfejlesztő osztályok tojásvadászaton vehettek részt, de nem maradhatott el a kedvelt pingponglabda tojástartóba pattintó verseny, valamint a házilag készített, különböző színű tojás formájú puzzle összerakása sem. Levezetésként a kedvelt „Tartsd a levegőben a léggömböt” váltóverseny következett, melyet nagyon élveztek a diákok.

 

Az időjárás is kegyes volt hozzánk. Lehetőség nyílt aszfaltrajzok készítésére az iskola belső udvarán, az állatok, a fák, a virágok, óvjuk a Földünket témakörben. Egészen egyedi megoldások születtek. Miután a résztvevők kirajzolták magukat, egy tesztet töltöttek ki.

 

A nap hátralévő részében következett a virágok, bokrok, virágmagok elültetése, gazdagítva mindezzel iskolánk udvarának növényvilágát.